فرآيند صدور بيمه نامه باربري
1– بیمه گذار به یکی از کارشناسان صدور مراجعه و اطلاعات لازم جهت صدور بیمه نامه را در اختیار ایشان قرار میدهد.
2 – کارشناس پس از ثبت اطلاعات در رایانه اقدام به گرفتن شماره بیمه نامه از سیستم نموده و شماره فوق را به اپراتور تحویل و اپراتور نسبت به پرینت بیمه نامه اقدام می نماید.
3 – بیمه نامه پرینت گرفته شده توسط مسئولین امضاء شده و در اختیار بایگان قرار می گیرد .
4 – بایگان بیمه نامه فوق را تفکیک نموده و اعلامیه بدهکار را تحویل بیمه گذار داده و ایشان به اداره حسابداری مراجعه و پس از پرداخت حق بیمه رسید وصول دریافت می نماید .
5– رسید وصول مجددا" توسط بیمه گذار به بایگان تحویل داده می شود و نسخه اول و دوم ( مخصوص بانک ) بیمه نامه به همراه یک برگ از رسید وصول به ایشان داده می شود.